wtorek, 15 października 2013

Neko

(przepraszam was za ortografie w między czasie będę ją poprawiał,macie wersję roboczą )

 Byłem normalnym uczniem. Nie byłem kujonem, fakt różniłem się nieco od innych, ludzie mnie nie rozumieli byłem dla nich tylko szarym pedałkowatym 14 letnim Neko , lecz wszystko odmieniło się dzięki tej jednej osobie. Tak wiec mija już druga lekcja w szkole rozległ się głuchy dźwięk dzwonka po chwili nastał gwar. Wyszedłem na korytarz założyłem słuchawki aby stłumić ten denerwujący odgłos ruszam ku świetlicy obojętnie patrząc na ludzi , widzę tylko jak niektórzy wytykają mnie palcami. Postanowiłem wiec przyśpieszyć i co ? Gorzej być nie mogło potknąłem się , lecę, lecę, zbliżam się ku podłodze, huh? Co to czuje coś Miękiego . Jeju ktoś mnie objął i złapał a raczej gorzej wpadłem na kogoś masakra. Mimo wszystko miałem poczucie bezpieczeństwa. -Nic ci nie jest? Po usłyszeniu tego ocuciłem się z wyobraźni i uniosłem wzrok do góry. Patrzył na mnie swoimi zielonymi oczami. Zarumieniłem się, zabrałem ręce i przeprosiłem 
- Ja nie chciałem przepraszam za kłopot ja ja ..... Ehehe ( zaraz eksploduje )
 Zignorował wszystko nadal głęboko patrzył mi się w oczy
 - e to...ja... hehehe.. yyy ,( o masakra dłużej nie wytrzymam)
 -( podobam mu się?) Spuściłem wzrok na ziemie 
- Ja jeszcze raz przepraszam...
 Szybkim krokiem odszedłem, szybo szybciej nie odwracaj się , a jednak odwróciłem się patrzył się na mnie tym samym tajemniczym wzrokiem , szybko odwróciłem się i ruszyłem przed siebie , nie myśl o nim nie myśl o nim nie myśl o nim! Szybko zbiegłem po schodach stanąłem i wziąłem głęboki oddech . Ufffffff już po wszystkim. Ale jestem ofiara , codzienność w istocie rzeczy. Nekoś ! Coś ty taki spięty ? Jezu koleżanka -.- Ale trafiła w idealny moment po prostu. -Hej nie jestem spięty nic mi nie jest -Kłamiesz ale w każdym razie chodź Poszedłem wiec na lekcje lecz odciąłem się od wszystkich nie dawało mi spokoju to zdarzenie na pietrze i te jego zielone oczy. Ale cos mnie ocucilo byl to kolega :x
 -No Nekosiu było w dupe już było? - -.- przemilczałem to
 - Oj przepraszam Nekoś, przepraszam bo się jeszcze spuścisz.
 Miałem już wszystkiego dość i tej zjebanej klasy zanużyłem się w myślach o moim tajemniczym znajomym. No nic czysty przypadek już więcej go raczej nie spotkam. Lekcje nie mijały z jakimiś szczególnymi sytuacjami. Wracajac do domu spotkalem przyjaciolke 
-Nekoś ^_^ , dziś spędzam z tobą czas, ehy ^_^ 
-O fajnie chodz
Wskoczyla mi na barki ^_^ i szlismy 
- Nekoś nikt ci dzis nie dokuczał?
 - Oj korumi chcialbym oj chcial
 - Nie przejmuj się tymi dupkami
 Mówiąc to czochrała mnie po głowie
 - Kocham twoje białe włosy ^_^ 
- hhehe dzięki ale zraz już jesteśmy
 Weszliśmy do środka od razu poszedłem zrobić nam kawy a w tym czasie korumi oglądała telewizję. 
- Nekoś gdzie są twoi rodzice? 
- Zmarli 2 tygodnie temu
 - Jezu przepraszam naprawdę chodź tu do mnie
 - Nie przejmuje się tym już, szukam jakiejś pracy to najważniejsze, a teraz opowiedz jak w twojej szkole
 Korumi zaczęła opowiadać a ja znów zanurzyłem się w myślach. Tak sie zaglebilem ze odciolem sie od swiata. Te zielone oczy, te przepiekne brazowe wlosy
 - Halllooooo ! Słuchasz mnie? -.- ... Neko co sie stalo ? Neko mi możesz powiedzieć .
 Rozmarzony ja zacząłem opowiadać o zdarzeniu na piętrze 
- Oj nekoś nekoś xd. 
Wypiliśmy kawę i rozmawialiśmy ogólnie o szkole o nauce problemach jakie mamy lecz usłyszałem dzwonek do drzwi i poszedłem je otworzyć , gdy otworzyłem drzwi osłupiałem zostałem sparaliżowany. 
- Dzień dobry chiał..
 Spojrzał na mnie ze zdziwieniem. Byłem cały czerwony nie mogłem słowa wykrztusić cały czas się w niego wpatrywałem. Co on tu robi ? Jednak go spotkałem. 
- Tak więc nie chciał by pan skorzystać z naszych usług czyścimy naprawiamy odnawiamy auta
 - Eee...e....yy. Błyskawicznie spuściłem wzrok 
- Nnn..ie dziękuje Serce waliło mi jak młot nie wiedziałem co się dzieje i to dziwne uczucie łaskotania w brzuchu wszystko powodowało ze jak był to na niczym nie mogłem się skupić. 
-( co jest , on się dziwnie zachowuje.) to w takim razie szukamy do pracy kogoś do pomocy nadawał byś się idealnie zechciał byś się podjąć od 15 do 1 płacone 6 zł za.godz
 - E no w sumie czemu nie - Dobrze bądź w warsztacie za godz
 - Ok Drżały mi nogi drżały mi ręce cały drżałem
 - Do zobaczenia
.........
 I ten jego glos ach, jezu zapomnialem jest korumi wszedlem do domu i korumi szybko zauwazyla ze ze mna cos jest nie tak .
 - Jestes strasznie czerwony, caly drzysz co sie stalo?
 - Bo za godzine ide do pracy 
- Co serio nic mi nie mowiles to ja nie przeszkadzam lece nq
 - Nq 
Szybko sie ubralem i z usmiechem popedzilem do warsztatu Mialem podawac rozne klucze przenosic rzeczy sprzmatac i takie inne prace. O chyba poszedl na przerwe wreszcie mam sznase sie dowiedziec jak sie nazywa . Na Szafce bylo napisane keita, otworzylem ja i przytulilem sie do jego ubrania i nabralem gleboki wdech Ach jego zapach zwala z nog. -Oj neko co ty robisz wracaj do pracy - dobrze szefie Nie wiem czemu ale gdy jest blisko caly sie trzese. Naprawia auto ahh on jest taki silny i taki przystojny. O nie upuscilem klucz nie chce zwracac na siebie uwagi -Neko uwazaj co robisz Uwazaj co robisz! - Ja najmocniej przepraszam Zrobilo mi sie glupio bardzo glupio Keita na mnie spojzal i sie usmiechnol . Ogarnol mnie paraliz Keita keita keita jest taki wspanialy. Dostalem przerwe pogladam sobie go ^_^ Keita spawa, jest taki przystojny ah. Teraz dokreca cos uhhh. Spojzal tu mam madzieje ze zdazylem sie ukryc nie moze mnie zobaczyc. Ach polozyl tam swoja frotke przed chwila otarl nia czolo jezu chce ja miec. Niestety moje plany byly pokrzyzowane musialem wracac do pracy a keite przeniesli gdzies inndziej. Dlaczego to zrobili nie moge teraz mu sie przygladac to nie fer. Praca powoli dobiegala konca. Myslalem o nim i zastanawialem sie co teraz robi jest za dziesiec pierwsza oczywiscie w nocy. po zakonczonej pracy szlismy pod prysznic. Ah tu sa prysznice genialnie bede mogl go zobaczyc, jezu ale jestem podniecony zobacze go wspaniale Zdjol koszulke musze sie patrzec tak aby nie widzial. jaki umiesniony ach o nie chyba mnie widzial nie wiem czy zdazylem schowac sie za szafki. Odczekalem chwile i udalem ze wychodze z toalety. Wszystko aby go zobaczyc. O jej nie siegam szafki, gdzie dam ciuchy. Jeszcze kawalek . Nie dam rady. O jej idzie tu podchodzi keita pomogl mi otwozyc szafke
 -( On jest uroczy)
 - Ehh dziekuje Powiedzialem drapiac sie po glowie 
- (musze go sprawdzic) 
Keita szybko i mocno polozyl dlon na szfce tym samym zamykajac mnie w kacie . Caly sie zaczerwienilem
 - co...chcesz?
 Przyblizyl twaz patrzac mi sie w oczy dzielily nas cetymetry. Czerwienilem sie
 - Keita ja 
Druga reka delikatnie zlapal mnie palcmi za podbrudek.
 -Gdyby nie chcial to(...) Jezu chce sie calowac? .
 Moje oczy byly szkliste. Przytrzymal mnie w tej pozycki chwile. Jeszcze bardziej sie zawstydzilem. Skolowalem sie bladzilem oczami,Serce coraz mocniej mi bilo. Caluje mnie ja nie snie keita caluje mnie . Smak jego ust przyprawia mnie o dreszcze jego dotyk sprawia iz nogi uginaja sie pode mna. Zlapal mnie za wlosy. Sunol jedna noga lekko dotykajac mego krocza. Jeknolem, wtedy wsunol mi jezyk do ust. Zlapal mnie za posladek. Jego jezyk byl taki delikatny gdy masowal moj. Czulem sie jak w raju. Jego zapach powodowal ze nie moglem oderwac od niego ust. Chce aby ta chwila nigdy sie nie skonczyla. Na chwile zaprzestal. Lekko otwozylem oczy. Mowiac szcesliwym glosem - Keita Ponownie rozpoczol pocalunek przygwazdzajac moje rece do sciany Jego jezyk byl tak przyjemny w odczuciu. Moje mazenie juz sie spelnilo niczego wiecej nie pragne tylko keity. Na momet dal mi odsapnac 
- Keita ja naprawde jestem szczesliwy 
- Neko nie sadzilem ze do tego dojdzie.
 - keita Lzy poplynely mi strugami.
 Przytulil mnie. Jego ramiona byly miczym skrzydla aniola ktore mnie oslanialy. Dawaly mi poczucie bezpieczenstwa
 - Keita chcialbys do mnie przyjsc ?
 Nie otrzymalem odpowiedzi tylko dostalem buziaka i odszedl do szafki. Keita moze nie zdajesz sobie z tego sprawy ale wlasnie sprawiles ze jestem najszczesliwszym czlowiekiem na ziemi. Keita poszedl sie myc a ja podszedlem do jego szafki i wtulilem sie w jego koszule. Znow poczulem sie bezpiecznie i blogo. Oh keita jak ja bardzo ciebie kocham. Gdy keita sie myl poszedlem po kawe aby miec chociaz troche pobudzony organizm. W warsztacie panowala cisza. Pozwolila mi pomyslec o tym czy jednak chce do mnie przyjsc. Wiem przygotuje dla keity kolacje napisze mu karteczke '' keita przyjdz do mnie zrobie dla nas kolacje czekam z niecierploliwoscia (...) '' Ubralem kamizelke i ruszylem do domu ale przypomnialem sobie ze nie mam skladnikow na leczo z cukini. A nadodatek zabraklo mi malin i smietany na deser. Poszedlem wiec do sklepu po drodze kupilem produkty i powoli zblizalem sie do domu. Mialem dziwne wrazenie ze ktos mnie obserwuje, no nic przyspieszylem. Zobaczylem kogos kto zbliza sie do mnie w kaptuze odwrucilem sie a z drugiej strony tez zblizal sie do mnie mezczyzna. Wiedzialem co sie szykuje. Skrecilem w uliczke obok i zaczolem biec, jezu slepy zauek ida do mnie nie mam juz szans sa coraz blizej nie dam rady juz uciec postawilem zakupy na ziemi i glosno zapytalem. Czego chca?
 - Pieniedzy? Nie mam za duzo Zucilem portwel na ziemie tp wszystko co mam marne 50 zl wezcie je i odejdzcie. 
Zignorowali to i szli dalej dzielily nas metry a mnie sekundy od placzu . Mialem juz lzy w oczach . Zaczolem histeryzowac i skulilem sie w kacie zamurowanej uliczki . Slyszalem tylko ich kroki az wreszcie ustaly. Chyba sa przy mnie. Boje sie strasznie sie boje nie wiem co powinienem zrobic.
 -Wstawaj Unioslem glowe. Mieli kominiarki na glowie. Glosem bez nadziei powiedzialem 
- Czego chcecie? To co uslyszalem przyprawilo mnie o rozpacz strach histerie panike
 - Ciebie Zacisnolem zeby i odwrucilem glowe do muru. 
- Nekos czas wstac 
Mialem dziwne wrazenie ze skas znam ten glos Przezucil mnie przez ramie i zabral do auta na jakims poboczu kilka dziesiat metrow od tego przejscia.liczylem kroki. 
- Zostawcie mnie moge dac wam wiecej pieniedzy !!!
 - Po co mi twoje pieniadze marny biedaku 
Nie moglem znies ani chwili dluzej Wtedy jeden z nich zaczol mnie obmacywac.
 - Przestan, pusc mnie Szarpalem sie aby tylko sie wydostac lecz nie moglem bylo ich dwoch. Czulem sie zalosnie z mysla ze nic nie jestem w stanie zrobic Polozyl mnie na fotelu i zaczol ssac mego sutka, lizac, piescic go i bawic sie nim.
 - Pusc mnie. Przestan nie rob tego ahhh.. Nie chce juz . Ah..ah.. Nie 
W tym samym czasie drogi zdiol mi spodnie i masowal mi go
 - Niee dosc przestancie ahh aa.. Niee .. Ah oh
 - ja go biore pierwszy Powiedzial ten za mna
- dobrze
 - Nie przestan nie rob tego
 Bylem na czworaka, splut ze mna rece i od razu przeszedl do dzialania Krzyknolem wtedy ten drogi zlapal mnie za buzie i delikatnie muskal moje wargi jezykiem. Strasznie jeczalem z bolu mial duzego a to byl moj pierwszy raz zwlaszcza bez zadnego olejka. Poczulem wilgotny jezyk na szyji mialem dosc tego wszystkiego lzy nie przestawaly mi leciec i przypomnialem sobie ze nie zamkneli drzwi do auta mam sznse uciec . Musialem poczekac na leprzy momet musialem jeszcze chwile to zniesc. Tak teraz ten drogi poszedl po cos do bagaznika . Szybko szarpnolem drzwi do auta i odszedlem spod tego zboczenca i wybieglem szybko zalozylem spodnie i bieglem droga do wrsztatu biegli za mna. na szczesvie jeszcze mnie nie rozdziewiczyli tak bardzo pragnolem aby zrobil to keita zdazylem uciec do warsztatu keita akurat go zamykal . Bez wachania przytulilem sie bardzo mocno do niego .
 - Neko co tu robisz ? 
Otarlem oczy z lez i powiedzialem 
- chcialem byc przy tobie. 
Oni chyba sobie mnie odpuscili 
- Oh keita Zacisnokem ramiona jeszcze mocniej.
 -Keita chodzmy do mnie 
Szlismy bez slowa juz chyba 10 min ukratkiem sie na niego patrzylem. Keita wziol mnie na rece
 - Keita? 
Zwilzyl usta i rozpoczol pocalunek najpierw bardzo delikatnie jaby chcial mnie kąsać wargami stopniowo namietniej

 . Zawiesilem moje rece na jego szyji. Postekiwalem z przyjemnosci. A cale zdazenie ktore mialo miejsce przed chwila ulecialo mi z glowy dzieki niemu . Zaniusl mnie pod dom Wpuscilem go. Tak bardzo chcialem sie z nim przespac ze tylko myslalem jak go do tego sklonic lecz nie musialem dlugo rozmyslac po chwili keita obiol mnie pocalowal masujac zesztywnialego juz czlonka i polozylismy sie na sofie, powoli i delikatnie lizal mi szyje. Przymruzylem z przyjemnosci oko Gladzil moje cialo namietnymi pocalunkami i zjedzal w dol zatrzymal sie na moim stwardnialym sutku. Przygryzl mi go. Wydalem z siebie jek. Podniosl mnie do gory i zucil na luzko. Krzyknolem z bolu . To go chyba podniecalo. Jednym szybkim ruchem przyciagnol mnie za biodra Byl tak napalony. Sila roztwozyl mi nogi
 - Keita to boli :c 
Nic nie odpowiedzial tylko usmiechnol sie i wlozyl mi palca. Jeczalem bez opamietania. Wlozyl mi dwa palce do ust. Z przejeciem je lizalem mruczac przy tym z podniecenia -Moj kotek dostanie tego co tak bardzo chcial Widzialem jak mu sterczal. Zalozyl mi na twarz kaganiec. Slina sciekala mi z kaganca na posciel. W tym czasie bawil sie mna jak tylko chcial Ssal moje lewe ucho. Powodowal tylko abym caly czas jeczal i mruczal i pokazywal jak mi jest przyjemnie. Nachylil sie nade mna i zlizal spywajaca sline z moich ust Caly czas doprowadzal mnie do jeczenia nie moglem zaprzestac wydawac z siebie dwiekow bylo mi za dobrze Wreszcie rozpiol swoje spodnie zdjol mi kaganiec i natychmiast poczol mnie calowac. Wkladajac mi swoje przyrodzenie. Otworzylem buzie aby stelnoc lecz on Wsunol mi jezyk do ust i obejmowal swom moj od czasu do czasu ssal mi warge 
- Ummm ahmmm uhmmm um 
-(jest strasznie ciasny) 
Oplotlem nogi wokol jego bioder i polozylem rece na jego barkach splatajac na szyi. Wchodzil we mnie bardzo gleboko draznil nim moje wnetrze i wychodzil po to by znow je draznic .
 -Keita to boli ahh auuu. 
Keita slyszac to wsadzal mi coraz szybciej i mocniej. Liznolem go po uchu. Wyszedl ze mnie. Nalozyl na mnie uszy kotka i sztuczny ogonek Zaczolem mruczec. Bylem na czwroaka wtedy,bawil sie moim sutkiem 
-Aahh..mrrrr
 Złapał mnie za pośladki, językiem penetrowal moje wnetrze
 - Aaa... Mia...mm Obiął mnie I odchylając głowę w tył wszedł głęboko. Jeknołem. Lecz nie ruchal mnie. Co sie dzieje?
 -( ciekawe jak zareaguje? Bedzie blagal o to abym go zerznol? Tak bardzo widze jak to pragnie)
 - Co sie stalo, keita? -A co sie mialo stac?
 -(Hmm)
 zaczolem jeczec i mialczec bez powodu i czekalem na jego reakcje Obrucil mnie zlapal moje nogi rekoma i odparl moj koteczek chce wiecrmej? To dostanie . I wtedy calujac mnie szybko rozpoczol ten magiczny ruch. Lzy pociekly mi po policzku a jego pot splywal po mnie. Nasze pocalunki przerwal orgazm 
- Keita ja juz nie wytrzymam 
I ja
 Spuscilem sie na siebie. Bylem caly w spermie a on doszedl we mnie. Glosno jeknolem. Przytulil mnie i nawet nie wiem kiedy zasnolem obudzilem sie rano. O boze nie znow szkola. Wstalem aby sie ubrac i poczulem silnu bol. - Alaa, wczoraj sie dziali ale bylo cudownie W mgnieniu oka nalozylem czarne podkolanowki do tego biale obcisle szorty i popedzilem wnkierunku toalety na szybko machnolem lainedem kreski i pocieniowalem na czarno powieki . I tak o to ruszylem do szkoly do tego nalozylem jeszcze CDN....

1 komentarz: